Thursday, July 23, 2009

Morning Sickness!!

Evet, kendisiyle Kemal bey doneminde tanismamistim ama bu sefer tanisma imkani buldum. Hatta buna morning sickness degil de all day sickness'da diyebiliriz. Oncelikle cevremdeki tum kokulari alabiliyorum, ve her birine tepki verebiliyorum. Yorucu bir seymis gercekten. Bir ara bitecek diye bekliyorum. Bu arada tabi kendi capimda bir arastirma yapip onlemler almaya da basladim. Malum bu ara bebek bekleyen cok, onlara da ilham vermek maksadiyla en cok ise yarayanlari sayayim:

- efendim, B6 vitamini cok ise yariyormus, internette siparis verdim nihayet geldi, aslinda B6 vitaminli elmali pastiller gordum internette ama onlar sadece ABD satiliyormus, ondan mahrum kaldik yani,

- Gece uyumadan once biraz yogurt ekmek yemek, denendi, onaylandi,

- yine gece uyumadan, soguk suya biraz bal, biraz elma sirkesi karistirip icmek, denendi, kesinlikle ise yariyor, ayrica detoks da yapmis oluyorsunuz bi yandan,

- sabah yataktan cikmadan biraz ekmek yemek, ve yatakta biraz oturmak, sonrasinda da ani hareketlerden bir sure kacinmak, ben genelde yataktan ziplayarak kaltigim icin hayatimda ciddi bir degisiklik oldu bu, ayrica sabah sabah yatakta ekmek yemek de cok komik, bu cocuklar daha dogmadan senle dalga gecmeye basliyorlar sanki,

- Sea-band diye kolunuza taktiginiz bir bileklik var, akupunktur etkisi yapiyormus, abartip onu da aldim, psikolojik mi bilmiyorum ama ilk gun super etkiliydi, sonra gecti sanki etkisi, yine de alternatif bi onlem olarak hayatimizdaki yerini aldi,

simdilik oneriler bu kadar:))

No comments:

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!