Sunday, July 19, 2009

Kemal'in dogumgunu ve yeni bir heyecan:))


Kemal’in dogdugu gunden onceki gece, yani bundan tam bes sene once, nasil heyecanliydim anlatamam. Sevinc, korku, umut, tum duygular birbirine karismisti. O gece uyumak baya zor olmustu. Ertesi gun aylardir bekledigimiz kucuk yolcu cikageldi. Ilk sesini duydugumda, ilk yuzunu gosterdiklerinde icimden ona karsi oylesine buyuk bir sevgi hissettim ki, bu gozlerimi yasartti. Sonra ona tekrar kavusana kadarki bir saat gecmek bilmedi, yuzyil oldu sanki. Odaya cikip onu kucagima verdiklerinde hayatimin bir daha geri donulemez bicimde degistigini anladim. Bir kucuk adam gelmis hayatimin tam orta yerine kurulmustu ve isin enterasan yani ben bundan hic sikayetci degildim. Eve gittigimiz gun o ilk heyecanin yerini yine korku aldi, cok gucsuz hissediyordum kendimi, nasil bakicam ben ona diye sordugumu hatirliyorum Celal’e. Nedense bu bana inanilmaz zor gelmisti o an. Herseyiyle bana muhtac bir canli, nasil bakicam ben ona. Halbuki hersey oylesine dogal gelisiyor ki, sen ona nasil bakacagini ta icinde bir yerlerde biliyorsun, sadece o sesi dinlemen gerek. Normalde gece top atilsa uyanmayan sen, onun miriltisina dikileviriyorsun, uyaninca bir turlu uykuya donemeyen sen, aninda tekrar daliyorsun, daha guclu oluyorsun, ama ayni zamanda daha aglak. Icin titriyor ona birsey olmasin diye. Cok guzel bir sey annelik. Ve hani annenin hakki odenmez derler ya, aslinda anne bence pesin pesin aliyor karsiligini verdiklerinin, onun sana anne demesi, sana herkesten ayri bir sevgi beslemesi, bazen sadece bir bakisi, bir gulusu, herseye deger dedirtiyor insana.

Bunca soz sadece Kemal’in dogumgunu icin degil aslinda. Hayat surprizlerle dolu, bu sene Kemal’in dogumgununu kutlarken, yine kipir kipir icim. Cok erken olunca insan kendi kendine soylemeye bile cekiniyor aslinda, fakat haberi sevdiklerimle paylasmak icin guzel bir gun.

Iyi ki dogdun canim oglum, insallah kardesin de bize senin gibi saglikla ve guzelliklerle geliverir.

5 comments:

Işıl said...

Ayyyy inanamıyorummmmm:)))))))))
Gece gece güzel haberler içime mi doğdu nedir, şimdi entry'ni görünce çok şaşırdım:)))))))
Kemal'e mutlu yıllar!!! Nice güzel yaşlar görür umarım!
Kardeşe de şimdiden mutluluklarla dolu güzel bir ömür diliyorum...Sağlıkla doğsun, analı babalı büyüsün inşallah:))))
Çok öptüm seni Ayşegülcüm:)

ESRA GULER said...

Canim arkadasim,

Bu super bir haber! Coook cooook tebrik ederim. Aslinda bir onceki yazini goz onunde bulundurarak, ginger cayi bu havada soguk alginligi olmayacagina gore mide bulantisi icindir dusuncesiyle sana email atip, boole bi durum mu var yoksa diye sormustum ama cevabi blogda gorunce gozlerime inanamadim ve de tabi pek sevindirik oldum.

Kemalcigin dogumgununu kutluyorum.. Mustesar olmasi icin bir yasi daha geride birakti, fazla bisi kalmadi :) Anneannecigi, dayisi ve sizlerle ve bir de kardes haberiyle ne guzel bir dogumgunu olmustur ona simdi. Bizim yerimize de op kendisini.

Demir ailesinin yeni uyesine simdiden hosgeldiiiiin diyelim! Detaylari ayrica istiyorum ama :)

Mucx!

Aysegul said...

Isilcim, Esracim, guzel dilekleriniz icin cok cok tesekkur ederim, ikinizin de icine dogmus gercekten, sabah acip daha kimse okumamistir, fotografi degistirip Kemal'in dogumgunu fotograflarindan bir tane ekliyim derken bi baktim yorumlar gelmis bile:))
Esra zaten direk ginger tea'den suphelenmisti, dervisin fikri neyse hesabi tabi:)
Isil da sira artik sen de diye hafiften sikistirmisti gecen:))
detaylari yazicam tabi, ancak bu kadar sabredebildim zaten,
tekrar tesekkurler
Aysegul

tuuba said...

canim benim
blogunda boyle bir haber oldugunu ogrenerek acip okumama ragmen tuylerim diken diken oldu cok duygulandim
cok sevindim
cok heyecanlandim
en icten dileklerimle sana benzeyen bir kizinin olmasini istiyorum
yeryuzunun senin gibi insanlara oyle cok ihtiyaci var ki
bir de boyle kemalcimi kucuk kiz kardesinin elinden tutmus hayal edince cok yakistirdim :)
kemalcime de mutlu yillar diliyorum
bugun dogan biri vardi die dusundum dusundum hatirlayamadm :)
simdi taslar yerine oturdu
boyle mutlu bir zamaninda sevdiklerinin da yaninda olmasina cok seviniyorum
hepinizi tebrik ediyoruum
cok opuyorum

Aysegul said...

Tubacim, cok tesekkurler,
gitgide simariyorum valla, saglik olarak da kendimi daha iyi hissediyorum sanki, paylasmanin dayanilmaz hafifligini yasiyorum sayenizde, darisi senin ve tum arkadaslarimin basina, ben de sizleri tebrik edeyim buralardan, sonra da nasil basedecegiz bu yaramazlarla diye konusalim biraz da:))
sevgiler cok
Aysegul

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!