Tuesday, July 21, 2009

Iyikiii dogduuun Esraaaa!!!


Dun simarik bir gundu tam anlamiyla, isi gucu biraktim, tebrik kabul ettim. Herkese tekrar tesekkur ediyorum, ne guzel bir sey paylasmak, sanki mide bulantim bile azaldi:))

Ama bu arada, saskinliktan Esracigin dogumgununu unutmusum, aslinda aklimdaydi dune kadar, Kemal'den bir gun sonra ya, ama dun rehavete kapilinca aklimdan gidivermis. Zaten bilen bilir bizim bu unutkanlik ilk degildir son da olmayacaktir. O yuzden arkadaslar bir kac gun yanilma payi tanirlar genelde:))

Esra harika bir arkadastir, ginger tea'dan benim sirrimi ilk anlayandir ayrica, ve tabi her ne kadar hala acikca ifade edemese de insallah yakinda anneler kulubumuze katilacaktir, inaniyorum ki cok sevgi dolu ve fedakar bir anne olacak kendisi, bir dahaki dogumgunu pastasini kucaginda sirin bi bebekle uflemesini ve tabi o anin fotografini hepimizle paylasmasini diliyorum, ya da daha iyisi, o anda bizim de onun yaninda olmamizi:))

Nice guzel yaslara Esracim, saglikla ve sevdiklerinle..

2 comments:

Anonymous said...

Canim Aysegulcugum, cok tesekkur ederim tum guzel dileklerin icin. Hic merak etme sen, zaten bu hamilelik boyle unutkanlik yapiyor. Unuttugun benim dogumgunu olsun.. Sen kendine ve icinde atmaya baslayan minik kalbin sahibine iyi bak, hic takma boyle seyleri. Opuyorum cok!
Esra

djevza said...

merhabalar,ben blogunuza daha önce yorum yazmıştım.şimdi biz de colchester a geldik.bugün tekrar bir bakayım dedim.önemli haberler varmış.hayırlı olsun inş. kolayca geçiverir bir güzel çocuğunuz daha oluverir.biz forest road house da kalıyoruz.burayı türkler işletiyor.iki oda tuttuk.eşim öğrenci sayılmadığı için,kiradan çok vergi veriliyormuş.o yüzden ev kiralamadık.....benim facebook adresim kipchakodn,eşiminki muratodn bizi de ordan izleyebilirsiniz.hayırlı mutlu huzurlu günler diliyorum.

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!