Thursday, March 05, 2009

We are moving (Part II): The Perfect House


Neyse sonucta, ben bi aksam-ki Pazar aksami Kemal’i Celal’e satmis, yine okulda bi seyler hazirlamaktayken, bir kac gundur derse dalip gunluk right move kontrolumu yapmadigimi farkettim, ve bakmamla ilk anda begendigim evi gormem bi oldu: yeni, esyali, bahcesi var, calisma odasi var vs. hatta conservatory’si, kileri ve utility room’u bile var, yani siprais versem o kadar olur, hemen arasam mi dedim, ama pazar aksam, siteye de yeni konmus, pazartesi sabah ararim dedim,
Aksam Celal’e de gosterdim o da begendi, hemen yerine de bakti google map’ten, (malum onceki deneyimler!)
Sabah Kemali okula biraktik, ben hemen aradim saat 9.00 daha,
Bi kadin acti, evin adresini soyleyince, ’I am afraid it’s gone!’ demesin mi,
Sok oldum, ne zaman ’gone’ oldu demeye kalmadi, ’I’m sorry’ vs, kapattik,
Ben bozuldum tabi, hatta baya bozuldum,
Okula gittik, lab’da islerimiz vardi,
Bu sirada benim ’genius’ aklima bi sey geldi,
Hani Turkiye’de yaparlarya ’bi de sen ara bakalim sana da ayni seyi diyecek mi’ diye,
Celal’e bi de sen arasana dedim, o da aradi,
Bilin bakalim ne oldu,
Kadin ‘kacta gormek istersiniz’ diye sordu!
Biz de atladik tabi, hemen bugun!
O gun de acayip kar yagmisti, baya bi okul tatil oldu,
Neyse, biz cetin hava kosullarina aldirmadan, arada bi de ‘board report’ teslim edip, evin yolunu tuttuk,
Bundan sonrasini Celal’den dinlemek lazim aslinda,
O pazarlik payi birakmak icin ‘cool’ takiliyor,
Halbuki bosunaymis, cunku ben hayran hayran evi gezip ‘cok guzel, cok guzel, hemen offer verelim’ deyip duruyormusum,
Gerci ben de bi ara kadin salondaki somineyi yakinca, kanapeye oturup kalkmak bilmedigimi, bi de bahcede Celal’le hafif kartopu olayina giristigimizi hatirliyorum ama,
Neyse beni evden cikardilar bi sekilde,
Ve de Celal evi baskasina gostermemesini, bizim istedigimizi soyledi,
Benim moralim de baya degisti tabi, dipten tepeye:))
p.s. teknik aksakliklar nedeniyle dizi yazimiz iki gun gec yayinlandi kusura bakmayin.

No comments:

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!