Tuesday, March 10, 2009

We are moving: The End (or the beginning!)




Bu yazi dizisi isini sevdim, bos bi zamaninizda dokturuyorsunuz, sonra parca parca yayinliyorsunuz, yoksa ben boyle her gun hergun otutup blog yazicam, gorulmus mudur?

Evimize tam olarak tasindik nihayet, temizligimizi yaptik, eksiklerimizi aldik (Ikea ve Robert Dyas sagolsun!)

Ve hatta ilk misafirlerimizi bile agirladik haftasonunda. Zannederim memnun kaldilar, cevre gezileri, alisveris gezisi (Braintree Freeport paket programa dahil artik), bahcede mangal, tantuni, baya baya gelistiriyoruz misafir agirlama isini, arkadaslara duyurulur:)

Bu arada, benim dogumgunum vardi tabi, 6 Mart itibariyle bir yas daha buyudum. Boyle diyorum cunku bu sene dogumgunumu bir yasina giren bir kucuk beyle beraber kutladik, ben 31'e o 1'e girdi, dusunun artik:))

Hersey guzeldi, kalabalik olunca daha iyi cikiyor boyle seylerin keyfi,

E diyorum ki, daha fazla sabrinizi zorlamayip su meshur evimizin fotolarini koyalim:))
Ilk bastakiler resmi fotolar, hani benim internette gorup de aman aman kacirmayalim diye derde dustugum:)) Ilk iki fotograf evin onden ve arkadan gorunusu, digerleri de bahce, odalar, mutfak falan. Ama asil eglenceli fotolar az sonraaa..

herkese selamlar

No comments:

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!