Thursday, March 12, 2009

Iste o fotolar..

Boyle heyecan yapinca blogun izlenme orani artiyormus, yoksa fotolarda bi heyecan oldugundan degil:))



Bi dogumgunu hatirasi. Ondekiler dogumgunu gullerim. Kucagimdaki de 'nazik' oglum: mumlari 'anne ben senin icin sondurebilirim' diyerek kendi sondurdu, hediyeyi de ayni sekilde 'senin icin acmami ister misin?' diye sorup cevabini beklemeden kendi acti, ben de dogumgunu kutlamis oldum iste:))


Bu benim yeni evimize dair en sevdigim sey. Cok guzel bir agac. Her sabah perdeyi acip onu gorunce gune daha guzel basliyorum. Celal yazin da pembe yapraklari olacagini soyluyor. Malum ben severim ama pek anlamam agaclardan.


Kemal ve korkulugu, neyi korkutacagini bilmese de cok sevdi onu..


Kemal'in cadiri. Eski evimizde hic bi yere sigdiramiyorduk, burada yerini buldu.


bu laleleri cekemeden edemedim, sevgili esimin hic bir ozel gun falan yokken aldigi laleler olunca ayri bir anlam ifade ediyor haliyle:))


Kemal beyin somine sefasi. Uzun zaman somineye sopa dedi. Soba demeye calisiyordu zannedersem. bizim de boyle yaptigi kelime hatalarini duzeltmeme gibi bi huyumuz var nedense (tabi gulmeye bahane) Telefonda anneme bi neseyle annanane bizim sopamiz var biliyo musun deyince, duzeltmeye karar verdik ama:))


bir tasinma goruntusu. Kutunun altindaki ele dikkat.

1 comment:

Anonymous said...

Aysegulcugum, wallahi heyecanla izledik yazi dizini ama degdi. eviniz cok guzel. agiz tadiyla oturun insallah. hayirli olsuna gelmek lazim simdi :) boylece bize de londra uzerinden bi turkiye ziyareti daha yapmak farz oldu.. gule gule oturun tekrar. Esra

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!