Thursday, November 05, 2009

Turkiye maceralari..

Turkiye'ye gittik ve donduk. Iki haftaligina planladigimiz seyahatimiz elimizde olmayan burokratik sebeplerle bir ayi gecti. Ama neler yaptik neler:
- bi suru burokratik islerle ugrastik, ayrinti anlatmayacagim ama kisaca soylemek gerekirse istesem de 'desperate housewife' olamayacagim zannederim,

- Tuba'yi uc gun uc gece suren bir dugunle evlendirdik, cok cok guzel bir dugun oldu, onlar erdi muratlarina darisi bekarlarin basina, iste ciftimiz:

- Bu arada ben de 'bes ay' fotografimi dugunde cektirdim (bu arada alti ay oldu ama idare edin:))




- Mesut bi oglumuz oldu! Celal' in kizkardesi dogum yapti Ekim'in ondokuzunda, ben de kendi durumumdan midir nedir baya baya heyecan yaptim, simdi ikisi de iyiler, darisi basimiza:)

- Arkadaslarla bulustuk, bol bol Turkish kebap ve Turkish tatli yedik, biraz siskinlik yapti tabi yediklerimiz, gerci soda ic gecsin cinsinden degil:) Asagida bi alti saat falan suren bi brunch'dan bir kesit goruyorsunuz mesela, yanimda Isil karsimda da Ece var suc ortaklari olarak, bi de en son sakizli Turk kahvesi vardi galiba:)

- Aa tabi, bi de ufak bir basari haberi var (nasil mutevazi bi giris ama:)): Supervisor'imdan aldigim habere gore, tezim cok basarili bulunmus, diger markerim bu sene okudugu en iyi tez oldugunu soylemis, vee bu nedenle teze 'distinction' vereceklermis, (ingiliz sistemini bilmeyenler icin not, distinction 70 ustu demek, aman ne var onda demeyin, burada gorup gorebileceginiz en yuksek not, seksen doksan diye bir sey zaten olasilik disi).

Son aydan aklimda kalanlar bunlar, unuttugum bir sey varsa affola.

1 comment:

tuuba said...

o kadar haber okudum
başta kendi gelinlik fotoğrafımı bile gördüm ama tahmin et beni en heyecanlandıran hangisi oldu :)
distinction haberi :))
içimi bi sevinç kapladı
aa ne güzel falan diye
kendime kopuyorum şu an :))

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!