Tuesday, November 24, 2009

Boys vs. girls and shopping for a princess..

Her zaman bebeklere bayilmisimdir. Daha kucuk bir cocukken misafirlige gelenlerin bebekleriyle hep ben ilgilenirdim ve bunu gayet severek yapardim. Kiz bebeklere ayri bir ilgim vardi ama. Kemal'e hamile kaldigimda ben 'kiz' Celal 'erkek' tahmininde bulunmustuk. Kemal dogduktan sonra oglan cocugunun da cok guzel oldugunu anladim. Enteresan bi sekilde daha masum oluyor oglanlar, annelerine daha bagli, akillilari fikirleri arabada, topta, devamli bi aksiyon pesinde. Kemal gercekten kemal bir cocuk oldu. Bizi uzmedi, yormadi, ne yapacagiz biz simdi dedirtmedi. Hele simdi, cocugumuzdan cok arkadasimiz, evimizdeki kucuk adam.

Yine de bu surede disarda gordugum kizlara hep daha sempatik bakmaktan, Kemal'e kiyafet alirken kiz elbiselerini bulup bulup Celal'e gostermekten alamadim kendimi. Tekrar bebek bekledigimi anlayinca iyice canlandi kucuk kiz hayali. Kiz bebek haberini aldigimizdan beriyse kalbim pit pit. Kiz cocuklar daha bir ilgimi ceker oldu. Allahim, o buyumus de kuculmuslukler, o sirinlikler, nazlar. Hemen hepsi boyle ama. Bi de susluler. Ankara'da ankarayda pembe puanli bir yagmurluk giymis, elinde pembe pelus cantali bir kiza rastladim, iki yasinda var yok. Konusmasi anlasilmiyor bile. Annesinin kucagina oturmak istemedi, bir genc kalkip ona yer verdi. Bi oturmasi, sacini duzeltip, cantasini kucagina almasi var ki. Hay Allah ben basedebilir miyim boyle bir seyle diye bi dusunce aldi beni.

Bu arada gecenlerde kizimizin ilk alisverisine ciktim. O herzaman kiz kiyafetlerine merakli ben icin heyecanli bir giris oldu. Celal'e bir kac parca bi sey demistim, ama aldiklarimi tasiyamayacagimi anlayip onu arayinca foyam meydana cikti. Gerci disardan gorundugu gibi degil, her sey pembe, her sey kelebekli, farkli renkler ya da tarzlar bulmak zor, pembenin tonlari arasinda bir secim daha cok, ama tabi modeller cok sirin. Elim hep elbiselere gitti, ama mantikli olmaya calistim, ilk baslarda giymesi icin daha cok tulum falan aldim, daha ileriki donemler icin de bir kac elbise almis olabilirim tabi, ama en begendiklerimi, sonra onlari bulamam belki diye dusundum. Boyle iste elim kolum dolu dondum ama hala 'essentials' dedikleri seyleri alabilmis degilim. Daha ziyade gardrop calismisim.
p.s. su baby flower hat ve handband'ler de ilgimi cekiyor, ozellikle surada cok guzel bi tane var. Ne dersiniz:))

1 comment:

tuuba said...

canim benim ne yalan diyim birden gozumde canlandi o alisveris anin :)yuzunde bir gulumsemeyle etraftaki alternatifleri iyice degerlendirerek ve dogru secim oldugundan iyice emin olarak sirin sirin kiyafetler secmis oldugunu gorur gibi oldum. iyi ki denemek zorunda degilsin bu sefer :)annemin anlattigina gore kucukken magazalara girip bu ayakkabiyi istiyorum diye tuttururmusum yuksek topuklu gece ayakkabilarindan..beni vazgeciremeyecegini anlayan annem kendine uygun numarasini almakta bulurmus cozumu ;)yani bu kizlarin zevklerini hic gelistirmeye gelmiyor bilmem anlatabiliyor muyum :)

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!