Tuesday, August 07, 2007

kemalin yaramazlıkları, bebekler ve esracık..

tekrar merhaba,

dünkü hüzünlü entry'den sonra iyi bir şeyler yazmak ihtiyacındayım bugün,

kemal iyice akıllı yaramazlıklar yapmaya başladı,

yani önceden planlıyor, etrafı gözlüyor, gerekli malzemeyi hazırlıyor,

veee kimse olmadığı bir sırada eylemi gerçekleştiriyor,

dün akşam biz yemek yerken, sofradan sessizce ayrılıp, mutfağa gitmesi,

masanın üzerinden bir bardak alıp, buzdolabını açıp, ağrı kesici şurubunu bulup, kapağını açıp, bardağa doldurması

ve annemin bir anda yokluğunu farkedip mutfağa gitmesiyle bardağı tam kafaya dikmek üzereyken yakalanması mesela,

yüreğimiz ağzımıza geldi,

ama beyefendi suç bizimmiş gibi bardağı niye elinden aldık diye de bir sürü mızmızlandı,

işte böyle, haşarı oğlan çocukları gibi kırıp dökmesi yok ama düşünüp düşünüp yeni yaramazlıklar icat ediyor,

bu arada, ben Kemal'le başetmeye çalışırken, dün Celal'den onlar da İngiltere'ye yerleşecek iki arkadaşımızın eşlerinin ikinci çocuklarına hamile olduklarını öğrendim,

onları cesaretlerinden ötürü tebrik ediyorum,

aramıza katılacak yeni minikleri sabırsızlıkla bekleyeceğiz artık,

ama mümkünse ben bu modayı takip etmeyeyim:))

yine çok sevdiğim bir arkadaşımızın dediği gibi 1+1 =2 olmadığını biliyorum çünkü, çocuk sözkonusu olunca, hele de yeni bir ülkeye alışma, derslere adapte olma, Kemal'in uyum sağlaması vs. arasında hiç düşünemiyorum,

bu arada ikinci yorumumu da aldım, iki alttaki entry'de göreceğiniz gibi, Esracık da, daha önce bahsettiğim arkadaşım gibi, uzaklarda namı-ı diğer özgürlükler ülkesinde yaşıyor bir süredir, o master eşi doktora yapıyor, kendisi ruhu yüzüne yansımış dünya güzeli bir insandır, çok iyi dosttur, ayrıca bu ara bir sürü güzel yemek yapıyor, ben de blogundan bakmakla yetiniyorum, burada sıcaklardan bir şey yenmiyor çünkü, kendisine ve eşine çok çok sevgiler ve selamlar gönderiyorum, umarım bir gün onları da ziyaret edebiliriz,

No comments:

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!