Friday, August 17, 2007

İşte son gün..

Merhaba,
Bugün işte son günüm..
Gerçi yine uğramam gerekecek gidiş işlemleri için ama bugün 17 Eylül'e kadar kadar izne ayrılıyorum ve masamı boşaltıyorum,
işleri bir süre önce arkadaşlara devrettiğimden içim rahat,
vedalaşma işini de yine 17 Eylül'de yapmayı düşünüyorum,
ama masamı boşaltmak, bilgisayarımı devretmek biraz zor geliyor,
kaç senedir günde en az sekiz-dokuz saatimi burada geçiriyorum,
bilgisayarla zeten bütünleşmiş haldeyim,
dün dosyalarımı CD'lere kaydettim,
bugün de mail hesabımı yahoo'ya aktaracağım,
masamı toplayıp, sandalyemi de peşime taktı mı, bu iş tamamdır,
benden geriye pek iz kalmayacak:(
eskiden pek bağlanma huyum yoktu,
yaşlanıyorum galiba:))

1 comment:

ESRA GULER said...

Aysegulcugum, haydi gecmis olsun :) Artik sen de tamamen isle baglantini koparip ogrencilik hayatina basladin.. Umarim hersey cok guzel olur, Ingiltere'yi ve okulunu cok seversin. Yeni gelismeleri bekliyor olacagiz :) Sevgiler,
Esra

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!