Monday, August 13, 2007

Işıl Işıl


cumartesi günü Işıl'ı ABD'ye yolculadık,

Işıl benim hem oda arkadaşım hem daire arkadaşım hem de çok iyi bir dostum,

yaklaşık beş yıldır aynı odada birlikte çalışıyoruz,

hiç birbirimizi kırmadan, hep birbirimize destek vererek geçirdik bu süreci,

işte kolay kolay kurulmayan bir dostluk kurduk böylece,

çok çalıştık,

çok eğlendik,

ve çok yemek yedik beraberce:)

odamız insanların sıkıntılarını anlatmak, sevinçlerini paylaşmak,

akşamüstleri yiyecek bir şeyler istemek

veya sadece dinlenmek için uğradıkları bir yere dönüştü zamanla,

masterı ben iki sene ışıl bir sene erteledik,

sonra yine aynı anda karar verdik mastera gitmeye,

okulları birlikte araştırdık,

hatta ikimiz de aynı okul mezunu olduğumuzdan ve aynı işi yaptığımızdan,
farkı ayırt edilemeyecek "statement of purpose"lar yazdık,

sonunda Işıl çok istediği "Columbia University"den kabul aldı,

ve cumartesi günü New York'a uçtu,

şimdi orada ev bulma telaşındadır:))

onun burada olmaması o kadar büyük bir eksiklik ki,

neyse ki ben de yakında terk ediyorum gemiyi,

sonrada beraber döner kaldığımız yerden devam ederiz diye umuyorum,

Işılcığıma hayatının bu yeni döneminde bol bol mutluluk diliyorum,

ayrıca CEO:))

1 comment:

Işıl said...

Aysegulcum cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin.
Seninle 4.5 yil ayni odayi paylasmak is hayatini benim icin daha guzel ve belirli zamanlarda (!) daha katlanilabilir hale getirdi:)
Bundan sonra Esra'ninkinin ardindan takip edecegim yeni bir blog sayfasi daha olmus oldu, merakla bekliyorum yeni entryleri:)
Bu arada masterda cooook basarili olacagindan eminim zaten ama basari dileklerimi bir kez daha ileteyim buradan...
Opuyorum,
Isil

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!