Sunday, September 06, 2009

Dort ay!!

Evet, bebis dort aylik oldu, hatta gecti bile ben bu haberi yazana kadar.Mide bulantilari azaldi. Simdiden baya baya hamile de gorunuyorum. Gerci ben Kemal'de 20 kilo civari aldigim icin ve herkes ikinci de daha cok alirsin dedigi icin biraz endiseliydim ama henuz iki kilo almisim. Hatta bu sefer acaba az mi aldim diye suphelendim. Anlayacaginiz, bu bebisin herseyi Kemal'den farkli. Ve kendi de farkli olacak gibi. Bir defa midwife (buranin ebesi) eve geldi, ilk kayitlari ve testleri yapmak icin, iki kere de ben hastaneye gittim, ilkinde bebisi gorduk ultrasonda, ilk seferki gibi heyecanlandik, biz bakarken hopluyordu valla, hareketli bi sey olacak diye dusunduk. Ikincide de kalp atislarini dinledik, ben ultrason da olacak zannetmistim, Kemal de bizimle geldi bir heyecanla bunun icin, ama kalp atislarini dinlemek bile baya heyecanlandirdi onu. Onun disinda hala tez yaziyorum, 15'inde teslim etmem gerekiyor ama henuz hic o asamada degilim ve hafiften panik olmak uzereyim. Bayramdan sonra Turkiye'ye gitmeyi planliyoruz, sonra da 'iki yil okul tatili' kitabindaki gibi uzun bir izne ayrilacagim sanirim. Hala sanirim demem ilginc tabi. Hayatinin hic bi doneminde bos kalmamis biri olarak bu duruma biraz mesafeliyim galiba. Ama bu donemi de sevecegimi soyluyor icimden bi ses, hatta icimden bi ses bunu en cok kendi icin istiyor gibi:))

1 comment:

tuuba said...

canm benim bu 3 lu 4 lu serilere bayildm :)

ben hep merak etmisimdir annem ne hissediordu beni beklerken diye

cok da fazla ogrenme sansim olmadi

son zamanlarinda hep yattigini biliyorm

biraz sorun cikardigimi yani :)

ama nasil gecirdigini neler hissettigini bilmek isterdm..

diycegim simdiki cocuklar cok sansli :)

Kemalcimin okulu da hayirli olsun

tezinde kolayliklar diliyorum canim
blog konusunda da seni hakkaten tebrik ediorum ;) cok iyi gidiyorsun..

benim kamera kaydini da unutma emi ;)

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!