Tuesday, June 26, 2012

Kemal sünnet oldu!

Kemal 21 Haziran Cuma gunü sünnet oldu. Bu yaz bir sünnet olayından haberdardi ama o gün olacağını sabah söyledik. Operasyon sonrası bize söyle dedi: "eğer bir zaman makinam olsa ve bu sabaha dönseydim bana bugün sünnet olacaksın dediğinizde 'kesinlikle hayır!' derdim". Dün de kendisini doktora götürdük kontrol için doktor kendisinin hala yeni sünnet olmuş gibi yürüdüğünü görünce "eğer şimdi surda koşmazsan seni tekrar sünnet edeceğim" dedi. Kemal'in hic bir sey soylemeden yine aynı adımlarla hemen arkasını dönüp odadan çıkması görülmeye değerdi.. Dışarda bekleyen Batuhan dayısının yanına gitmiş "dayı hemen beni burdan götür bu 'evil' adam beni yine sünnet etmek istiyor" diye:) böyle iste umarım kısa zamanda toparlanır yoksa söylenip duruyor "erkek olmak ne kadar zormus"..

1 comment:

Anonymous said...

aysegulcum oncelikle kemal e gecmis olsun ve de hayirli olsun. bizim oglan 2 gunlukken bu tecrubeyi yasamisti, pek anlayamadik o yuzden ama buyudukce ikna etmek zor oluyor tabi..gecen gun gorusemedik malesef ama bu aralar goruselim musait oldugunuzda. sevgiler, esra

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!