Wednesday, December 22, 2010

BUTUN ALKISLAR TUBA'YA GIDIYOR!!


Hani bi reklam vardi, ' butun alkislar patronundan once cikan calisana!' diye,

Ben de 'butun alkislar yillardir azimle calisan ve sonunda dilegine kavusan Tuba'ya!' diyorum,

Hem de birincilikle kazandi, gogsumuzu kabartti,

Bugun baya duygulandim haberi alinca,

Cok istiyordu cunku, esiyle bir arada olabilmek icin, aile kurabilmek icin,

uzun yollardan gecti, umidimizi kaybedecek gibi oldugumuz zamanlar oldu,

sonra yine bi gayret, insallah bu defa diye,

nihayet oldu,

hersey Tuba icin bundan sonra daha guzel olsun diliyorum,

daha kolay olsun:)

Bir de bugun Tuba'nin dogumgunuydu,

Haberin heyecani dogumgununu unutturdu,

Nice nice yillara Tubacim!

p.s. Resim iki sene once ingiltere'de beraber kutladigimiz dogumgununden..

1 comment:

Anonymous said...

canimmmm :)

giremedim bir suredir nete, Esra'yi merak ederek bi aciyim demistim bloglarinizi..

hem Esra'cigimin dogum haberini hem de seninle kutladigimiz dogumgunu fotografimi gorunce cok mutlu oldum..

ben de duygulandim..
2 sinavdan sonra da sana gelmistim yuklerimi paylasmaya..
yuzum gulerek ugurlamistin beni her seferinde..
alisveris yuklerimle :)

ins bundan sonra hep guzel gunlerde beraber oluruz..
guzel anilar yazariz..

tuba

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!