Wednesday, September 29, 2010

selam:))


Yine baya olmus yazmayali.

Hergun bakiyorum yeni bir sey var mi diye soran arkadaslara selam,

Hayatinin sinavina hazirlanan, kendini islere kaptiran, yeni eve tasinma telasinda olan, bebis bakip bebis bekleyen, yeni bir ulkeye adapte olmaya calisan, yurda donus hazirliginda olan, tum tum dostlara,

Hicbirinizi unuttum sanmayin,
Sadece bir hayat akisina kaptirdik gittik kendimizi,

Malum bir suredir 'officially housewife' olma durumlari da var,

Hani bebek-yemek-ev isleri dongusunde kaybettim kendimi desem yeridir:))

Aslinda yazmak da istiyorum,

En cok da Rana'yi anlatmak istiyorum,

Dur bakalim becerebilecek miyim,

1 comment:

Anonymous said...

nihayet...

her actigimda Rana'nin bana dil cikarmasindan da memnundum :) ama senden haber almak da ayri guzel yani..

Yeni bebegi olan arkadaslarimi dusunuyorum, onlarla gorusuyorum Aysegul neden kayip diye anlamaya calisiyorum ne zamandir..

unuttun sanmadim hic..
demekki Rana tadina doyulmaz bir kiz oldu diye dusundum ve merakim katlandi..

anliycagin cooook uzuuun mailler ve de bol fotograflar ve de iyi dilekler bekliyorum..

tuba

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!