Wednesday, August 05, 2009

CBeebies'in bize ettikleri!


CBeebies BBC'nin cocuk kanali. Kemal'in de en sevdigi kanal haliyle. Sabahlari o gun dogan cocuklarin yolladigi kartlarin gosterildigi 'Happy Birthday!' bolumu var. Kemal de ne zamandir 'ben de birthday card hazirliycam' deyip duruyordu. Biz de dogumgunu yaklasinca bi kart hazirladik, kolay olmadi, uzerinde istedigi karakterler falan ozel secim, o oraya oldu olmadi, bir tur sabir denemesi, neyse sonunda kendi de begendi, yolladik. Gerci biraz gec kalmisiz, insanlar bir ay once yolluyorlarmis, biz bir hafta once gonderdik. Neyse biz yolladiktan sonra her sabah televizyonun karsina gecip beklemeye basladi bizimki, 'benim kartimi gosterecekler mi' diye, 'daha senin dogumgunun gelmedi' desek de fayda vermedi, ama asil korktugumuz o gun de gostermemeleriydi tabi, o kadar cok talep varki, hatta internet sitelerinde nasil kart hazirlanir vs, seyler var, neyse korktugumuz basimiza geldi, o gun biz de oturduk tv'nin karsina, batuhan kamerayi ayarladi falan ve Kemal'in birthday card'i yayinlanmadi, bi bozuldu sormayin, neyse ki sonraki dogumgunu surprizleri falan o gunu oyle gecistirdik, ama hala sabahlari o programi izlediginde 'benim kartimi yayinlamadilar' diye sitem ediyor, biz de BBC yonetimine sitem ediyoruz haliyle:)

1 comment:

Işıl said...

Ayşegülcüm, çok üzüldüm Kemal'in kartının yayımlanmamasına; pek de bir güzel olmuş halbuki:(( Teessüflerimi iletiyorum BBC'ye ben de!!!
Bu arada, bu çocuk ne zaman bu kadar sarışın oldu??? İngiltere topraklarına iyice uyum sağlamış vesselam:)
P.S. bir süre önceki mailine durumlar netleşince cevap vericem..sen şimdi neydi ki benim mailim diyorsun:) ben de az biraz sabret, anlicaksın diyoruuuum:))))
P.S.2: Okuyanlar da şimdi bişi var zannedecek ama olsun, napiim:)

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!