Tuesday, June 09, 2009

damat






Ben essay-sinav ugrasirken Turkiye haberleri eskidi de eskidi ama,

Iste size en yakisikli damat!

Kemal’e dugunden once ‘bu dugunde kim damat olacak’ diye sordum,tereddutsuz ‘ben’ dedi, ‘hayir, Hasan amca’dedim, cevap ‘ooo hep Hasan amca mi?’, nisanda da o damatti ya gecmis sirasi Kemal beye gore:) Kemal de tam kucuk damatti gercekten, takimini burdan aldik, burada cocuklar dugune hep oyle takim giyinip gidiyorlar, o yuzden cok guzel kucuk damatliklar ve tabi gelinlikler var, gerci ayakkabilarini Ankara'da unutmusuz ama olsun:))

Dugun sonuna dogru Kemal'in uykusu geldi, yoruldu. ‘Artik eve gidelim’ diye tutturdu. ‘Oglum gidemeyiz, biz ev sahibiyiz dedim ben de’. Tabi Celal’i de ordan oraya kostururken goruyor ya sonunda bombayi patlatti ‘ anne, babam burda mi calisiyo?’ Bu bizim icin dugunun lafi oldu:)

1 comment:

tuuba said...

canm cok yakismis gercekten kemalcime damatlik.ama her haliyle agirligindan bir sey kaybetmiyor :)
babasi da gozunde cok yuksek bi yerde anladigim kadariyla, her seyi o yapiyor saniyor :) hani "baba bize ev yapmis"i da tuglalarina kadar evi yaptigini sanmasi ile birlestirince ben bu kanaate vardim :)

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!