Thursday, April 30, 2009

Nerde kalmistik??


Bi suredir blog oksuz kaldi. Biz Turkiye'ye gittik donduk. Her zamanki gibi hareketli bir gezi oldu. Ama gelir gelmez yine master derdine dustugumden yazamadim. Gerci hala yazacak durumda degilim de, baktim bu isin sonu yok (Haziran'a kadar full, sonrada tez malum) bi seyler ciziktiriveriyim dedim. Bi de bu arada beni cesaretlendiren bi sey, esi bizim universiteye post-doc'a gelen bi arkadas mail atmis, yani ilk defa bloguma aile-arkadas disinda biri ilgi gostermis:)) Kendisine ilk olmasi munasebetiyle burdan cevap yazayim dedim: merhaba, cok memnun oldum blogumun bi ise yaradigina, benim esim de benden iki ay kadar once gelmisti, o da yurtta kalmisti ve baya zorlanmisti, ilk basta hersey yabanci geliyor insana, ama siz gelinceye kadar baya alismis olur esiniz de, bilmiyorum benim yazdiklarim size bi ilham verdi mi buralar hakkinda, kucuk bi yer Colchester ama sevimli, sakin ve havasi cok guzel, Londra'ya gidince bi sure sonra sehirden yorulup donsek artik diyoruz, bu sefer Turkiye donusunde de ne kadar yesil olduguna sasirdik, meger ne kadar kurak olmus Turkiye. Cocuklar icin de baya aktivite var, ozellikle yaz aylarinda. Aslinda keske daha uzun kalabilseydiniz de cocuklar burada yarim donem olsun okula gidebilselerdi, onlar icin de farkli bi deneyim olurdu, yine de play grouplara falan goturebilirsiniz bulundugunuz sure icinde. Simdilik boyle. Geldiginiz de gorusmeyi dilerim, selamlar.
p.s. Turkiye tatilini bugun anlatmaya kalksam bu essay bitmez, yarin basliyalim artik:)) sadece dondugumuz de bahceyi nasil buldugumuza dair bir resim koyuyorum, maksat hem yesillik iddialarim kuvvetlensin hem de renk olsu yaziya:))

No comments:

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!