Friday, December 05, 2008

Between the Charlottes!!!


Bu ara soyle bir sikintimiz var: Charlotte H. vs Charlotte S. Ikisi de Kemal beyin sinif arkadaslari ama Charlotte S.’yi cok severken, Charlotte H.’yi hic sevmiyor. 'Charlotte S. benim arkadasim ama Charlotte H. degil' seklinde anlatiyor bu durumu. Peki neden Charlotte H.’yi sevmiyorsun dedigimizde ise cevap: cunku o cok yaramaz, beni yoruyor, beni rahatsiz ediyor. Ne yaramazlik yapiyor peki? Efendim yaramazlik cok, hergun bu kizin yeni bir kusurunu ogreniyoruz, ogretmenleri dinlememesinden, masanin ustune cikmasina ve hatta muzun kabugunun hepsini soymasina kadar. Diger taraftan, Charlotte S.’yi ogretmenler cok seviyor, cok akilli, cok guzel resim yapiyor. Bilmiyoruz sonu ne olacak ama ayni cumleyi her gun duyuyoruz: Charlotte S. benim arkadasim ama Charlotte. H degil!!

1 comment:

Işıl said...

:))))
Simdi ben anlamadim, muzu kabugunu soymadan mi yemek gerekiyor yoksa yedikce soyarak, muzu ellemeden mi yemek gerekiyor (kibar bir cocuk boyle yapmali tabii ki)?
Ayy belli ki bu Kemal bey cok secici olacak Aysegulcugum, neyse artik ilerde sana layik bir gelin getireceginden emin olabiliriz simdiden:)
Op ukala beyimizi benim icin:)))

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!