Sunday, November 23, 2008

Sonbahar..







Ingiltere inanilmaz guzel bir sonbahar yasiyor. Tabi bu kadar yagis alan bir yerin sonbaharinin boyle guzel olmasi beklenir, ama haberlerde bunu ozellikle islemeleri bu senenin daha farkli oldugunu dusundurttu bize de. Agaclarin govdeleri yemyesil, yapraklarin renkleri kirmizidan sariya her tonda. Ve yerler yaprak dolmasina ragmen agaclar da yaprakli hala. Gollerde bir de martilar, ordekler ve su tavuklari ekleniyor bu manzaraya. Biz de evin arkasindaki kanal boyunca yuruyuse cikiyoruz bu ara. Yol ormana cikiyor. Kemalin cok hosuna gidiyor bu yuruyusler. Tabi yolun yoruldugumuz noktasinda bir oyun parki olmasi da motive ediyor onu. Parkin ozelligi cok sakin olmasi, ve de bize de hitap eden oyuncaklarin olmasi:) Nerdeyse Kemal kadar oynuyoruz yani, cok stres atici ama, herkese tavsiye ediyorum. Bu arada Kemal’in bi de agaca cikmasi gerekiyor bu gezilerde yani bu da programin bir parcasi:)

1 comment:

Işıl said...

Pek bir guzel gorunuyor fotograflar vallahi, tadini cikartmak lazim sizin gibi sonbaharin!
Ben tabii bu yil da kacirdim sonbahari..Hayir insanlar o kadar filmler cekiyor, sarkilar yaziyor "Autumn in New York" diye, ama goz gore gore gecti koca mevsim, agaclarda tek bir yaprak kalmadi ve ben bu sene de gidip Central Park'ta o muhtesem renk cumbusunu goremedim:((( Cok uzgunum..

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!