Saturday, September 01, 2007

yorucu günler..

merhabalar,
gerçekten yorucu günlerden geçiyorum,

vizelerimizi İngiltere Büyükelçiliği'ne yaptığım üç ziyaretten sonra alabildik, ilki başvuruydu, ikincisinde tam bir dakika geç kaldığım için alamadım, üçüncüsünde saatinden önce gidip bekledim ve aldım. Tabi her seferinde Gaziosmanpaşa'nın tepelerinde kaybolmam ve başıma güneş geçmesi de ayrı bir olaydı:))

arabayı satılmak üzere teslim ettiğimizden beri otobüsler, dolmuşlar ve metrolarla seyhat ediyorum ve özellikle bu sıcak yaz günlerinde arabaya sahip olmanın ne büyük nimet olduğunu anlıyorum.

dört-beş gündür baş ağrısı, mide sancısı vs. çekmekteyken, dün akşamdan beri de bağırsaklarımın bozulmasıyla kafamı yataktan kaldırmayacak hale geldim, yine de çok sevdiğimiz aile dostlarımız-namı-ı diğer Boraların beraber kahvaltı yapma isteklerini kıramadım, yarın tatile çıkıyorlar çünkü, böylece bir kaç ilaç içip durumu geçici süreliğine kontrol altına alarak , sabah Kemalcikle beraber yola koyulduk, daha doğrusu bizi evimizden aldılar, Ahlatlıbel'de yediğim en güzel sucuklu,biberli, domatesli sandviç, ege zeytinleri, kaşar peynir, domates, salatlık ve tabi çay ile süper bir kahvaltı yaptık. Ben son günlerde bir şey yiyemediğimden arkadaşları kırmamak için yediğim sandviçi hala sindirebilmiş değilim ama herşey çok güzel oldu. Böyle zamanlarda hatırlanmak başlıbaşına güzel zaten. Kemal de Bora abisiyle çok eğlendi, bir de günün finalinde abisi ona kocaman bir helikopter hediye etti ki keyfine diyecek yoktu. Daha sonra halasından da akşam yemeği teklifi aldık. Kemal'in de kuzen Rüveyda'yı çok göreceği gelmişti. Akşam yatarken "anne ben bugün çok güzel bir rüya göreceğim" dedi, ben de "nedir" diye sorunca, "Rüveyda'yı.." demesin mi:)) Yalnız, benim sağlığım iyi sinyaller vermiyor ve arabamız olmadığından ulaşım sorunumuz var. O nedenle halamızın da önerisiyle kuzenlerin buluşmasını hafta içine erteledik. Şimdi bizim beyefendi öğle yemeğini yedi uyuyor, ben de yanına gideceğim, biraz dinlenip toparlanmak üzere..

Herkese selamlar, tek yorum yazan canım arkadaşım Esra olsa da:))