Thursday, November 04, 2010

Mehmet Yigit Bey Bir Yasinda;)


Mehmet Yigit, Esra'nin biricik oglu,

gecen sene bugun almistik guzel haberini,

ama gormek kismet olmadi,

Uzaklarda dogdu Yigit oglan,

belki sadece yurtdisinda yasayanlarin anlayacagi tuhaf bir yalnizlik duygusu var,

kalabaliklarin icinde bile gecmeyen,

iste annesinin babasinin o yalnizliklarina care,

evlerinde minik bir arkadaslari oldu,

baya bir yordu onlari,

ama bu oyle bir duygu ki,

mesela uyutmak icin bin caba harcarsin,

uyur, bes dakika sonra ozlersin,

kizarsin, bes saniye sonra pisman olursun,

boyle bu,

tek gercek su ki,

o kucuk adam ya da kucuk hanim gelir,

hayatinizin bas kosesine kurulur,

ve siz buna bayilirsiniz:)

iyi ki dogdun Mehmet Yigit,

guzel, saglikli, uzun bir omrun olsun insallah!

3 comments:

Anonymous said...

Aysegulcum, bu postu bugun gorebildim. Cok ama cok tesekkur ederim hem Mehmet Yigit hem de Haluk ve benim adima! Yazdiklarina aynen katiliyorum. Az once uyuttum kizarak.. Simdiyse ozluyorum oglusumu :) Ranacigin da disleri hayirli ugurlu olsun! Kocaman olmus, masallah ona! Cok sevgiler!

goksu said...

Ayşegül'cüm, üyle güzel yamışsın ki gözlerim doldu okurken.. Çok özeldim seni.. Rana bebek de çok tatlı olmuş maşallah. Umarım en kısa sürede görüşürüz. Öpüyorum.

Aysegul said...

Goksucum, biz de sizi ozledik,
Ipegin resimlerine bakiyorum facebook'tan, masallah gordugum en guzel kiz bebek, ve guzellikten ote cok guleryuzlu ve canayakin, Rana'yi gormeye geldiginizde nasil gulucukler yolluyordu hepimize:)
Turkiye'ye donunce bulusturalim kizlari, baya baya oynama yasina gelirler o zaman,
sevgiler cok,
Merte selamlar

Rana bu kadar:))

Kemal de bu kadar!